środa, 4 lutego 2009

Chcecie się troszkę pośmiać???


Zapraszam http://cruella.bloog.pl/

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oj tam! Donko! (czy to od: Donalda???). No cóż... Trochę się dziwię, że śmieszą Cię poważne wydarzenia z mojego przenudnego życia... hmmm... A moze ty sie po prostu z nich wyśmiewasz???? NO!! Lepiej będzie, jak się do tego nie przyznasz ;))
Wyróżnienie mnie spotkało, że hoho!! Dziękuję :)) Mimo wszystko cieszę sie z Twojego wyśmiewania, bo na nasze ciężkie czasy tylko śmiech nam pozostał :))
Serdecznie Cię pozdrawiam sympatyczna Donaldino ;))
Łagodna i milutka, nawet trochę śmieszna - Katastrofa :))

Anonimowy pisze...

Katastrofa podpisuje się bardzo adekwatnie do swojego wyjątkowego poczucia humoru. Przy okazji pozwoliłam sobie na dłuższą lekturę i przeczytałam inne wpisy i nijak mi nie pasują do motta, jakie Katastrofa wypisała:" By zrozumieć ludzi trzeba starać się usłyszeć to, czego nigdy nie mówią".
Wątpię, żeby Katastrofa kogokolwiek dopuściła do głosu, że o myślach nie wspomnę.
Siostrą Katastrofy jest totalny Chaos, nie dziwi mnie więc, że zaskoczył Ją widok kuchenki gazowej w Jej własnej kuchni.Jedno jest pocieszające:Katastrofa potrafi ubawić się z siebie i otaczającej Ją rzeczywistości z infantylną naiwnością i to jest śmieszne.
Pozdrawiam przyjaźnie i niekatastrofalnie:)

Anonimowy pisze...

Fajny i ciekawy blog:)
Zapraszam do mnie:)
katy-perry-fans.bloog.pl

Walker pisze...

Lovely skywatch picture, terrific.

Anonimowy pisze...

Byłam i potwierdzam :-D

ChAsMeBadDoOr pisze...

this is beautiful

ChAsMeBadDoOr pisze...

hey donka.. long tym.. din hear 4m u..
anyway i hope ur doing well :)
btw u have been awarded by me.. do collect ur award 4m the link given below
http://chasmebaddoor.blogspot.com/2009/02/ahh.html