środa, 14 stycznia 2009

PAŁAC ŚLUBÓW...




...w Koszalinie.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ładny, okazały, w środku też musi być ładnie.Tylko te młode teraz to się żenią jak muszą, tak jak mój.Jakby nie musiał, to pewnie by się nie ożenił.Tyle, że przeważnie biorą śluby konkordatowe i wtedy omijają takie pałace.
Pozdro...

Donka pisze...

ja ze ślubami jestem do tyłu
dzisiaj pierwszy raz widziałam ten pałac
choć pałac istnieje już kilka lat

Anonimowy pisze...

Czyzbys miala jakies plany w swiazku z tym Palacem Slubow?

Jak dla mnie zbyt nowoczesny, ale... i pary dzisiaj inne niz kiedys. W tej sytuacji jakbym miala w takim budynku wziac slub, to chyba bym jednak wybrala w kosciele ten konkordatowy. Inna sceneria przynajmniej i jakos tak dostojnie, a tu... nie podoba mi sie!

Donka pisze...

nic nadzwyczajnego tu nie widziałam oprócz napisu ''pałac slubów''
a sfociłam go po prostu bo byłam w śródmieściu